niedziela, 13 października 2013

Zakup maszyny do szycia

Jako że postanowiłam nauczyć się szyć, musiałam zakupić maszynę do szycia. Długo się zastanawiałam, dużo czytałam i analizowałam swój stan konta ;) I pewnego dnia przeglądałam gazetkę z Lidla i natrafiłam na maszynę do szycia firmy SilverCrest. Cena to 329 zł, więc nie przerażała. Poczytałam opinie na jej temat i stwierdziłam, że raz kozie śmierć! Na początki szycia powinna się nadać :) Tak więc w czwartek rano stoczyłam bój (przed wejściem o 7.55 było jakieś 30 osób) o maszynę z Lidla. 


Maszyna ta posiada 33 ściegi, w tym ściegi owerlokowe, automatyczne napinanie nitki i 4 poziomy dziurkowania oraz elektroniczny pedał. Dodatkowo posiada bogaty zestaw dodatków: 5 stopek: uniwersalna stopka szwalnicza, stopka do zamków błyskawicznych, stopka do robienia dziurek na guziki, stopka do przyszywania guzików oraz stopka do lamowarki, przyrząd do nawijania nici, 3 śrubokręty, szpulkę, butelkę z olejem i pędzelek, przyrząd do usuwania szwów, 3 pojedyncze igły, igłę bliźniaczą, poduszkę filcową, prowadnik krawędziowy/do pikowania, płytkę do haftowania i cerowania, 3 szpulki nici i pokrywki na szpulki nici.

A oto jak prezentuje się po wyjęciu z opakowania:



Ponadto do maszyny dołączona jest instrukcja obsługi, która zawiera:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz